Ada54 Merhabalar kızım 13 aylık herşeye itiraz ediyor .İstediği olmayınca da avazı çıkana kadar bağırıyor ağlıyor.Sizde durumlar nedir?
asz Ada54 ayy korkutmayın beni.bizde 12 aylığız.son 1 haftadır elinde olan bi şeyi almaya çalıştığımda ağlıyor kısa süreli.bende içimden geçirdim hatta allah bilir gelecek ay hangi boyuta ulaşacak bu hareketi diye.sanırım buldum postunuzu okuyunca😆.
Limonlusu Ada54 al bizden de o kadar değişik ağlama şekilleri var bir de 😊 üstelememek gerekiyor sanırım. Bunlar şimdiden böyleyse ergenken ne yapıcaz diye düşünüyorum bazen 😊
-TubAsel- Ada54 12 buçuk aylık aynı durum yemek uyku diyince ağlıyor istediği şeyi yapmayınca bağırıp çığlık atiyor bize vuruyor ısırıyor yırtıyor tırnaklarıyla çok garip oldu
Buh4160 Benim kızımda ayni surekli mizmiz aglar sonra birden susar güler :)) istedigi olmayinca cok bagieiyor kendini yerlere atiyo ve surekli bize vuruyor kendisine vuruyor sacimizi cekiyo normal mi acaba bunlar bu ayda ya :(
mozaik Ada54 benim oģlum da 13 aylık. Asabi panda diye seviyorum artık. En ufak bir seye atarlaniyor. Sonra birden gülüyor falan. Göz yaşları heran akmaya hazır. 👶
ErenimBalOglum Ada54 ayyy bizde 13 buçuk aylıgız bi bağırıyor bi bağırıyor diyorumki babanın siniri mi geçti sana😂 sinirlenince yerlere vuruyor 4 yaşayinca dayak yemem inşallah diyorum evladımdan 😂ben bu kadar sinirli bir çocuk görmedim ağlamak ta moda oldu bizde
ErenimBalOglum Ada54 valla ne sinir hemde bide yüzüme bakarak bağırması yok mu 😂 kumandayı alıyor oğlum cıs ver diyorum (kaç kere kanal silmisliği var) korkuyorum bisey demeye 😂