ipeku canım kahvaltı da 2 yumurta haşlanmış veya omlet olabiliyor. Zeytin, peynir ,bol yeşillik, ceviz,fındık, kuru kayısı incir yiyorum ekmek yemiyorum zaten zamanla alışıyor vücut ilk 1 hafta zorlanmıştım. Öğle bişe yemiyorum zaten kahvaltıyı geç yapıyorum. Öğle arasında maden suyu( süt yapıyo ) bol su içiyorum . Akşam yemeğinde ise çorba, et,balık,tavuk veya sebze yemeği istediğini yiyorsun. Hafta da bir defa bulgur yeme hakkım oluyo. Salata istediğin kadar.asla hamur işi bisküvi tatlı çikolata yemiyorum ilk zamanlar evet çok zorlandım ama yemedikçe mide de alışıyor sabretmek lazım bundan 1 öncesinde kıyafetlerim olmuyordu geçen hafta sonu olmayan kıyafetim olunca daha da hırslandım.Bu arada eğer yaparsan diyeti sütünü dikkat et azalma olursa bırakırsın bnde olmayınca devam ettim çok şükür,sabırlı olman lazım 1 hafta da dikkat edersen emin ol 1 kg gitmiş olucaktır kaçamak yapmıcaksın ama çikolata gibi 😂