Medinevural0702 Merhaba hanımlar 20 günlük erkek bebeğim var. Bir kaç gündür karnında bir şişlik fark ettim. Kendini çok sıkıyo, uyurken birden bağırmaya başlıyor. Gazı olduğunu düşünüyorum ama karnındaki bu şişlik normal mi?
Fevziyeakdmr Medinevural0702 evet canım çok gazı varsa karnında şişlik olması normal gaz damlası vermedi mi doktoru
gozpariltisi Medinevural0702 emziriyorsan bir bardak sıcak suya bir tatlı kaşığı kimyon köy 5 dk dmle iç iyi geliyor yine rezene çayı icebilirsin bide ayaklarını ve karnını sıcak tutmaya özen göster bebek içinde sırt üstü yatir ve bacaklarıni ileri geri hareket ettirebilir karnını saat yönüne doğru hafifçe ovarak onu rahatlatabilirsin
Sinem93 Merhabalar, gaz olma ihtimali yüksek, içinizi ferah tutun korkmayın. Kimyon ve rezene tavsiye ediyorum. Bizi bir nebze de olsa rahatlatmıştı. Ancak doktora görünmekte de fayda var her ihtimale karşı. Zira daha çok küçük 💓 Geçmiş olsun ..
Aysssss Canım gazı olduğu için öyle oluyordur benim de oğlumun gazı olunca taş gibi olurdu sürekli ağlardı sıcak su iyi gelir sakinlewince bacak masajı yap belini sivazla ve zencefil rezene nane çok iyi geliyor ben hergun içiyordum komposto da iyi geliyordu oğluma bir de bağırsak düzenleyici ve gaz ilaci kullan bence bebise yazık gaz sancısı çekmesin