Cesu inşallah geçer 🥰 yani bilemiyorum konak oluşumunun neyden kaynaklanıp olduğunu bile tam olarak bilmiyorlar sadece anneden geçen fazla hormonlardan olduğunu düşünüyırlar net birşey de yok neye faydası var neye zararı var o da düşündürücü allahtan canını acıtan birşey değil rabbim sağlık sıhhat versin bu da geçer inşallah ☺️ Önceden jilete vururlardı bebelerin saçlarını gür olsun diye ama ben çokta faydssı olduğunu düşünmüyorum annem kız kardeşime yapmıştı mesela sonuç kıvırcık saçtan düz ve cansız bir saça geçiş her zaman işe yaramıyor yani . Büyüdükçe gürleşir inşallah 🙏sağlıklı büyütmeniz dileğiyle