Adayg Merhaba benim 3 aylık bi kızım var ama gündüz uykuları en fazla 30 dk ayaklarımda sallayarak. İndirdiğim anda uyanıyo ne yapıcağımı bilemedim benim durumumda olan yada bi çözüm sunabilecek biri varmı çok yoruldum artık.
Kahvedelisi Adayg aynı durumdayız bizde öax 45 dk uyuyor, genellikle önce gündüz uykuları düzene girmeli diyorlar ama ben uyandığında sallasam da emzirsemde geri uyumuyor 😏
zeytinbacilar Adayg benim kızımda öyle sallayarak uyutuyorum bende 45.dk uyanıyor ama hemen gidip pişpişliyorum ayaklarıma alıyorum sallamaya başlıyorum tekrar dalıyor uykusunun iyice açılmasına izin vermeden hemen koşuyorum yanına bi 45dk daha uyuyor 1buçuk saat oluyor sizde böyle deneyin bi isterseniz
asz Adayg ben çözümü bulamadım.1 yaşına girdi de öyle anca 1,5 saat oldu gündüz uykusu.iki kez yatıyor birinde 1,5 saat diğerinde 40 dk-1 saat arası.ne zordur bilirim ne iş yapabiliyor insan ,ne yemek.dinlenmeye bile fırsat vermiyor.
Kagansmother 1 saatten kısa olan uykulara felaket uykusu deniliyor ben de bundan muzdaribim doğduğundan beri nadir 1 2 saat uyuduğu uyku meleğini takip ediyorum 6 hafta boyunca her uyandığında uykuya geri döndürmeye çalışın 6 haftanın sonunda sihirli değnek değmiş gibi kendiliğinden uykuya devam edecek diyor basladim ama çok ümitli değilim her uyandığında tekrar geri donduruyorum uykuya önemli olan 1 kere geri dondurwbilmek 10 dk bile Uyusa uykuya geri dönmüş olmasi bazen 20 30 dk ugrasiyorum donsun diye bakalim ise yarayacak mı 🤷♀️
Tazeanne55 Her defasında 45. Dakikada uyanıyorsa 40. Dakikada mesela uyanmadan gidip hangi destekle uyuttuysanız o desteği verin öyle deneyin bizimde öyleydi uzun ni süre beşiğinde uyandığı an salladık sakladık biraz daha uzadı beyaz gürültü ve kundak kullanıyoruz. Ama büyüdükçe huyları ve uykuları değişiyor 🥳