saripapatyam2 yok aşı ile alakalı bi durum değil sadece alerjik bebeklere rota virüsü aşısı yapılması önerilemez çünkü bağırsaklarda hasara neden oluyor tetikliyor alerjiyi,devletin yaptığı aşılarda sorun yok ben yaptırdım hatta Cumartesi günü meningokok aşısını yaptırdım Ateş bile yapmadı. Bol su tüket stresten uzak dur gününü güzel geçir sana ne iyi geliyorsa onu yap olumlu düşün enerjini yükselt,kötü düşünürsen kötüyü çekersin, iyi düşün iyi olsun sonuçta geçici hepsi , hava güzel olduğunda bebeğini al dışarıya çık arkadaşlarınla görüş alışverişe git köşedeki markete bile gitsen havan değişir,ben öyle yapıyorum yani nacizane fikirlerim 😊 ben 9 ay yattım hamileliğimde Ağustos’un sıcaklarında sadece camdan bakabildim,düşük riskim vardı her an hemde ,herşey yasaktı WC hariç,bebeğime bir tane zıbın alamadım çünkü ne olacağı belli değildi,hep dua ettim hep güzel düşündüm sanki hiç riskim yokmuş gibi düşündüm dinleniyorum dedim olumsuz yorumlara kapadım kulaklarımı gözlerimi ,gebelik şekeri çıktı olsun dedim sağlık olsun tek diyet yapayım da herşeyden önemli sağlık dedim ,Doğum yaptım bebeğimin gırtlağı gelişmediği için beslenme zorluğu çekiyorum gırlar anomalisi denildi sonra reflüyü tetikledi,sürekli yattığım için bebeğimin boynu eğri gelişmiş tortikolis dediler fizik tedavi alıyorum,şimdi alerji çıktı diyet yapıyorum ve bunların hepsini çok şükür göğüsledim Rabbim dermansız dert vermesin neler var insanlar kucaklarına yarım bebek alıyorlar ömür boyu gözlerinin önünde yavrularına baka baka eriyip kahroluyorlar,şükrediyorum Allah’a teşekkür ediyorum beni sevdiği için ve taşıyamayacağım yükler yüklemediği için 🙏🏼🙏🏼🙏🏼 Kusura bakma uzun oldu, demem o ki üzülme sarıl bebeğine hepsi geçecek çok az zaman kaldı 🙏🏼🙏🏼