Salihabebegim33 Ihlamur içiyoruz devamlı zaten bunun dısında ne öneriniz var. Bugün başladı gribimiz. Göz yaşlı burun akıyor. Şükür ki Öksürük yok henüz. Kıyamıyorum grip olunca her anne gibi.. Hemen iyi olsun diye öneri lazım bana biraz
Prensannesi-42 Salihabebegim33 bir haftadr cekiyorum canim benimkide ayni yarin acile gitmeyi dusunuyom asiri balgam toplsdi bir turlu atamadı
Prensannesi-42 Salihabebegim33 gecikmeden sizde balgma donusmeden bi doktora gitmenizi tavsoye ederim
eliztossmom Salihabebegim33 hiç çektirmeyin bence ben o hatayı yaptım sonra hastaneye gittik ilaç kullanınca hemen geçti sadece 2 gün kullandık iyi oldu şükür antibiyotik ve ağrı kesici kullandık 😊