Canselerdm Hayır canım. Ben laborantım, daha evli bile değilken Yani hamilelik ihtimalim yokken deneme için yeni cihaz gelmişti kan verip kendininkine bakmıştım 1.5 falan çıkmıştı. Yani bu Hormon normalde de vücudumuzda bulunuyor 5’in üstü gebelik var demek..