Canım elini uzatması için erken bence benim de oğlum 3 aylık çıngırak calisyirum bakıyor tepki veriyor heyecanlanıyor takip ediyor ama elini uzatmiyor ben eline veriyorum tutturuyorum dusurene kadarelinde çalıyor bence uzanması için daha erken diye düşünüyorum ben hiç öyle makale okumadım 3 aylık bebek için