Dogabebekkk Minnakimmm bizimkinin de bezleri çok dolu günde 6-7 kez değiştiriyorum bazen taşıyor hatta ama kilo alımı az. 😣 4 aylık bu arada
Esross ecemyurtseven anladım canım bn emziriyorum sagmiyorumm da yani o sayının nasıl çıktığını merak ediyorum sadece biz emzirirken de o kadar yada daha fazla mi az mi cikiyodur 10 dk civarında emiyoruz ne kadar içiyor çok merak ediyorum 🙈😬
ecemyurtseven Esross bence çocuk daha iyi vakumladıgı icin o civardadır benim ki minik çenesi çok çabuk yoruluyor o yüzden sagıp veriyorum doyduğunu anlamak icin :)))
gozdesh Minigimm2020 bende geçen sağmak istedim azıcık bişey çıktı ama göğsümü elimle sıkınca süt geliyodu. Pompa yeteri kadar çekemiyor bence. Bebeğimin kilo alımı falan yerinde. Önceden tek göğüsten 120ml çıkarıyorum 🤦🏻♀️
MervosP Minigimm2020 ben sagarak veriylrum bebegimr 2 bucuk ayliktan beri suan 5 ay 10 gunluk sagiyorum emdikten sonra mı sağıyorsunuz? Bide emmeden sagin bakın 3 4 saatte bi bebek emerken daha çok alır süt
Esross ecemyurtseven bnm bebeğim de çabuk bırakıyor en fazla 10 dk emiyoz çok gazı oluyor o esnada gazını alınca yine veriyim mememi ama uyuyo bu seferde
Minigimm2020 yademila-48 10 dk anca emiyo bnimki ama huzursuz degil hc bnde 4 aylik bebekler 180 cc iciyomus dyr duydum ama bzen sagiyirum hc gelmiyi