YigtnAnnesi 11. Aya kadar herşeyi yiyen 3 emme, 3 ana öğün, 2 ara öğün yapan oğlum 1,5 aydır ağzına neredeyse hiçbir şey koymuyor. Önce kendim yiyeceğim diye tutturdu blwye başladık sonra ondan da sıkıldı yemeyi bıraktı. Bütün gün mem mem mem diye geziyor e o da yetmiyor tabi. Doktorumuz geçecek diyip duruyor bende sabırla bekliyorum. Aynı saatlerde aynı porsiyonları bıkmadan hazırlıyorum.