Mom107 Görsel yüklenmiştir umarım sleepy bez paketinden 3 -4 tane bez bu şekilde çıktı uzun yapışkan bir bant sanırım hatalı mı oluyor bu bezler
Dadam Mom107 ilginç 😳 müşteri hizmetleriyle görüşün, muhtemelen sizden bu bezleri geri isterler ve yeni paket gönderirler.
Mom107 miniktavsanim bende prima +sleppy gitmeye karar vermiştimki paketi açınca bazı bezler böyle gördüm şaşırdım
Emir123ali Mom107 bizde sizin gibi kullanıyoruz gece prima kullanıyorum bizdede çıkmadı ama sleppy bezleri ilk günkü gibi değil bozdu bezin arkasını ve içine kontrol edin bazı bezlerde sertlik oluyor iç kısmında
Mom107 Hafsaninannesi_ evet bir kaç arkadaşta yazmış ilk defa gördük diye sanırım hatalı böyle yapışkan uzun bir bant kalkmıyorda bez yırtılıyor
Ballii Mom107 Bez resmen sansür yemiş gibi 🥴 Müşteri hizmetleri ile gorusunce bize de bilgi verir misiniz,bizde sleppy kullanıyoruz da.
Mom107 Ballii aynen dediğiniz gibi sansür yemiş gibi yarın pazar ama açarlarsa görüşeceğim😂burayada yazarım
Pcoslubiranne Mom107 bezi direkt paketiyle geri gönderin.numune istiyorlar.Inceleyip geri paket yollarlar size.
Eladerin Bende slepy kullanıyorum böyle bişeye rastlamadım hiç .herkes merak etmiş bende dahil müşteri hizmetleri ile görüşünce yazın lütfen 😀