ahsenmomm Anneler kızım 7 ay 20 günlük . Son 10 gündür falan sürekli yediği şeyleri çıkarıyor anlatılacak gibi değil ama 1 kaşık veriyorum öğürmeye başlıyor . Alışkanlık oldu gibime geliyor . Var mı böyle birşey yaşayan , geçer mi ?