Pamuguum Bugun 10 aylik olduk ama oglum hala anne baba yada baska kelime söylemiyor . Böyle olup saglikli konusan bebek anneleri var mi . Cocuk büyütmek ne zor hep bir ayda hep bir acabalar oluyor taa ki asana kadar .
GoGirl Pamuguum ilk kelimeler zaten 1 yasindan sonra bekleniyor.ama hecelemeden bahsediyorsaniz ba ba de de seklinde anlamsiz arka arkaya oglum 11. Aydan snr yapti de de dedi bi snr 2 3 kelime daha soyledi 1 yastan snr onlarda yani mesela gitti ye diddi gbi bisi dyr tam olarak bu dile degil ama her zaman onu dedigi icin ayni olayda onu dyr oluyor 😅
Pamuguum GoGirl evet dede baba gibi kelimeleri hep 9.ayda soyledi yaziyorlar biz 10 ay olduk daha konusmayinca endiselendim
Saglikci Kızım 3 gün sonra 1 yaşında, sadece baba diyor nadiren meme, gel gel. Bunlara da bu ay başladı endişelenmeyin yanı
Pamuguum Saglikci cok teşekkür ederim . Büyük cocugum gayet 9.aylarda kelime soylemisti . Burda da hep 9 aylik 10 aylik olanlar üç bes kelime söylediklerini soyleyince endişelendim.
Saglikci UraSsmom yok bazen ağlarken anniii diyor ama tesadüf sanki. Babasına bilinçli baba diyor ama 2 aydır 😂
Mstfa12 Pamuguum benm oglum 10 ay 18 günlük flan dede anne nene gibi şeyler söylüyo her cocugn gelişimi farklı
Pamuguum Mstfa12 iste evet genelde 9/10 aylarda bu kelimeleri söyluyorlar . Ama bizde hala cikmayinca endiselendim
Marjinal_Anne2 Pamuguum kzım 10aylık babıldamız henüz yok sadece ıııı ıh ıh tarzı sesler var bir de anlamsız sesler bende bekliyorum babıldamaya cevirsin ama bi ışık yok gibi 😣🤦🏼♀️
Pamuguum Marjinal_Anne2 evet sadec ih mik onlarinda anlami yok dedde babbba falan soyluyor normalde bebekler bizde de hala cikmadi sesler
ezgi012 Pamuguum 11 aylıkken hadi gel diyordu. O da gitti. Ama 9 - 10 aylıkken birşey söylmiodu. Hece tarzında bişeyler sadece.
GoGirl Pamuguum bizimde gec oldu sizinde yakinda soyler.olabiliyor doktorada sormustum 10 aylikken soyler yakinda demisti
Saglikci Pamuguum yani bilmiyorum aslında bizim de tek çocuk TV açmayız hep konuşuruz kitap okurum ama 9-10 aylıkken sadece baba vardı o da yarı bilinçli 😊 yeni yeni başladı dediğim gibi. Bence o bebekler biraz erken başlamış çünkü çevremde hiç görmedim 😌
Pamuguum ezgi012 dede baba falan da demiyor abisi derdi burda da bebekler diyor . O yuzden demeyen bebek var mi sonrasi nasil oldu merak ettim ..Teşekkür ediyorum cevabiniz icin
ezgi012 Pamuguum diyorum ya benim ki 17 aylık. Kendimi paralıyorum gülüyor sadece. Ve sizinki çokta küçük. Ama teşvik için bol bol konuşun. Ben geç başladım maalesef. Ondanda olabilir bnmki. Sizinle göz teması kuruyorsa korkmayın.