İyi akşamlar hanımlar 13 gün oldu diyete başlayalı.aslında diyet demek istemiyorum sağlıklı beslenmeye başladım sebze ağırlıklı besleniyorum arada kaçamak yaptığımda oluyor. Tarçın, zencefil ve limonlu su içiyorum. Sporda yapıyordum ama ağar geliyor. 4 5 gündür ip atlıyorum. İp atlayarak kilo veren oldu mu kaç tane atlıyordunuz. Yan ve karın yağlarını da eritiyor mu ip atlamak. Ben şu anda bazen 200 bazen 300 atlıyorum. Bazı günler sabah 300 akşam 300 400 atlıyorum. Bana Bi fikir verin farklı yöntemleriniz var mı kilo vermek için. Bu arada kilom 65.61 Di şu anda 64.44 kilo verme oranım iyi mi yoksa yavaş mı cevaplarsanız sevinirim