Bebeğim 3aylık oldu reflüsü var hep kusuyo bütün tahlilleri temiz bugün bi drla konuştum alerji olabilir dedi çünkü sma almıştık o alerji yapmıştı sorum şu alerji olsa benim yediklerimden dolayı kızarmaz mı? Küvezde kalmıştı onda bebelac veriyorlardı o zaman böyle bişey yoktu ayy kafam cok karışık sizde nasıldı özellikle Gaziantep te ki anneler nerde nasıl test yaptrdınız nasıl oluyo?