Kızım 5buçuk aylık sadece anne sütü alıyor. İlk defa bugün 15 saattir emmiyor. Ne pozisyonlar denedim yok.. sütümü sağıp biberonla vermeyi deniyorum içmiyor. Kaşıkla denedim oda yok. Resmen beslenmeyi reddediyor. Keyfi yerinde huzursuzluğu yok ağlaması yok neşe saçıyor etrafa aç olması gerekmiyor mu açlıktan huysuzlanması falan ama gayet iyiyiz. Uyku arasında emzirmeyi denedim oda olmadı. Daha önce aynı durumu yaşayan varmı ne yapacağımı şaşırdım