Kdry Merhaba kızlar, oğlum 4 ay 13 günlük önceden gece emzirmeye kalktığımda göğüslerim sert ve dolu olurdu. Ama artık öyle değil. Acaba sütüm mü azaldı bu durum kafama cok takılyor. Gündüzleri de yumuşak, eskisi gbi değil. Tecrubeli anneler yardımcı olur musunuz🙏
Sodya Kdry ben tecrübeli değilim ama okuduģum arastirdigim kadariyla gögüsler terbiye olurmus. Yani artik bebeginizi doyuracak kadar süt üretimi oluyormus.