Arsel ben o hatayı yaptım her bez değişiminde sürdüm ve alıştı şmdi 2 buçuk yaşında süreklii pişik olur kremle dolaşıyorum resmen ,bebeğin poposu kızarmadıkça hiç bişey sürme bence, bi ara bende bepanthol deneme amaçlı kullanmıştım asla iyi gelmemişti umarım size etkisi olur