Mom44454 iç dış deri. Nike adidas alacaktık satıcılar önermedi ilk adım ayakkabısı iç dış deri ortopedik olması daha iyi bunlar ayakkabıya alıştıktan sonra dediler zaten çoğu da rahat değildi adidasta bir model vardı sadece omda da numara yoktu biz baktığımızda