Simamom 4 öğün önerdi doktoru bize. Ama sütüm var diyorsan iki öğün ver yeter dedi. Sabah kahvaltı(yumurta sarısı, bir çay kaşığı lor yada labne, bir çay kaşığı pekmez, minik bir avuç içi tam buğday ekmeğini ihlamur ile ıslatıp, bulamaç dedi) öğlen sebzeli kıyma, ikindi meyve püresi(elma,armut,muz olabilir) akşam yoğurt. Ama sütün azsa bu, yok iyi dersen kıymalı sebzesini her gün yesin diğerlerini kafana göre ver dedi. İki öğün olacak şekilde. Ama iki öğün almalıymış