az önce emzirdim 1 saat emdi sol göğüsten bıraktı yatağa koyunca ağlamaya başladı ordan kaynanam diğer taraftanda ver doymamıştır o diyor verdim gözünün önünde 1 saat emdi hemen hemen yine ağladı acıktı bu diyor ya belki gazı var gazını çıkardım rahatladı şimdi de sağdığım sütten vermemi söylüyor azıcık verdim uyuyor şimdi doymuyor sanırım ya da doyuyor bilmiyorum stresten inşallah sütüm kesilmez yavaştan cevaplarımı yapıştırıyorum alttan alttan kucağa alıştırma dedi kendisi kucaktan indirmiyor eşimle ben alttan laf soktuk kaynanama ben alırım diyor bende dedim bende annesiyim kucağıma almak hakkım bu saatten sonra alacağım dedim sustu sanırım işler ona kalır bebek kucağa alışırsa diye korkuyor umrum değil