Mylittlesailor merhabalar bende oğlum için Bestiron kullaniyorum, kabizlik demir ilacindan degildir cunku iceriginde saf zeytinyagi var, benim bebeğimde o aylarda hep kabızdı sonradan geçti, bi dönem bebeklet kabız oluyor, kefir içirmenizi öneririm kabızlığa çok iyi geliyor, geçmiş olsun.