Biraz utanılacak bir durum. Başına gelen var mı arkadaşlar. Bu durumu nasıl atlatırım bilmiyorum. İkinci bebeğime doğum yapalı 4 ay oldu. Ama bi türlü geçmeyen gaz sorunum var. Gazımı tutamıyorum. Kalabalık ortama çıkmaya utanır oldum. Ya kalabalık ortamda sesli çıkarda rezil olursam. Var mı normal dogum sonrası böyle sorun yaşayan?