Defneaselimm ben makyajsız dışarı çıkmadığım için bir sorun yaşamıyorum siyahtan sonra makyajsız da hoş duruyor bence yüzümdeki sert ifade kırıldığı için 😃 bakır kızıl olsa bakımı zor olabilirdi ama bakır kahve bilmiyorum benim henüz tam açılmadı rengi uç kısım altlarda hala siyahlar var yavaş yavaş açacağız.kuaförüm akacak baya alt rengin siyah oldugu için demişti 1 ayı geçti ona rağmen çok da akmadı açıkçası siyahken yaptığımdan farklı bir bakım yapmıyorum bu renk için