parlaegegunes Sebebimsin01 Sadece anne sütü alıyorsa normal bizim oğlan bazen 9 günü buluyor ama genelde haftada 1 defa yapıyor. Kakası da hardal rengi yapış yapış kokulu geliyor.
Kaganpasa20 parlaegegunes mrb. Ben de bi post actim bunla ilgili bi arkadas makat darligindan bahsetti. Siz bunun icin muayene yaptrdiniz mi acaba ?
Eslem123456 Melekzeynep yani mama alıyorsa onu doktorunuza sorun biz sadece anne sütü alırken 14 güne kadar normal demişti doktor
kubraturkann Sebebimsin01 hiçbişey verme canım geçicidir olabilir 10 güne kadar normal bizimde basımıza geldi aynı sey
Theseda Sebebimsin01 hiçbir şey vermeyin benimde oğlum 2 aylık ve 1 haftaya kadar ve fazlası yapmaması normalmiş. Doktorum söyledi ve uzman tvdeki doktorlarda aynı şeyi söylüyor.(karnı yumuşak ve gazı çıkıyor) endişelenme güzel anne 🌸
Defne07 Theseda canım senin Bebeğin mamayla mı besleniyor? Benim Bebeğim anne sütü+ mama ile besleniyor bu üçüncü gün ve kakasını yapmadı. Gazını çıkarıyor sıkıntı yok ama kakasını yapmıyor
Theseda Defne07 ben doktorumla konuştum çok panik olmuştum ama normalmiş rutin düzeninde devam etmem gerekmiş. 5.aydan sonra kala düzene girermiş. İçiniz rahat etmiyorsa gidin elbet ama önce bir arayın ya da mesaj atın bence 🙂🙂
Oznur Sebebimsin01 4. Yada 5. Gun yapiyor bisey olmaz gaz cikariyor diyorsun demekki kabiz da degil. Mudahale etme bnce bekle sonra yaptığını zor temizleyeceksin 😁 dun yaptı bnmki