52günlük bebeğim var sütüm olmadığı için Aptamil mama kullanıyorum ama sürekli gaz sorunu var sürekli ağlıyor ağlamaktan sesi gitti doktor tavsiyesi üzerine aptamilin gaz yapmayan mamasına başladım dün şükür bütün sorunlarımız ortadan kalktı bir arkadaşımda bir yerde okumuş bu gaz yapmayan mamayı her öğün vermediklerini okumuş bir sabah bir akşam demişler aranızda kullanan var mı kullanım şekli nedir ?