Ay duygularıma tercüman olmuş bu post çok zor şu birkaç gün. Bende sadece bizde var sanıyordum akşamları genel de canı yanar gibi saatlerce ağlıyor büyük ihtimal kolik olmasından kaynaklı bende birkaç gündür sütümü sağıp veriyorum daha rahat uyuyor gibi aklınızdan olsun. Allah yardımcımız olsun yeter ki sağlıklı olsunlar. Canları sağolsun Tecrübeli anneler ( 2 AY AŞISI ATEŞ YAPAR MI ? ))