Bellatrix Kızlar bebeğim çok gazlı hala hala gazı var gece kaç kere uyanıyor kıvranıyor gaz çıkarıyor ama bitmiyor ne yapsam ne versem hala aynı Balkabağı gaz yapar mı akşam veriyorum şu sıra yani bu yaşta bu kadar gaz başına gelen var mı
Mcan Bellatrix demeyin öyle korkuyorum 🥺🥺oğlum 5 aylık doğduğundan beri kolik yeni yeni düzeldi diye düşünüyorum ama arada yine sancılanıyır gerçi ilk zamanlara göre daha iyi ama
KeremTalha_4153 Bellatrix malesef kabak yapar. Gaz çok fena ya. Oğlum 19 aylık hala çekiyorum. Birde allerjimiz var reflümüz var. Yediklerimiz o kadar kısıtlıkı.. meme de emmiyor sütüm kesildi bıraktırdım. Gece kalkmayı bırakamadık gazdan dolayı. Kıvranıyor mızmızlanıyor mecbur kucağıma alıp pişpişlıyom gazını çıkarıyor geri uyuyor. Senin derdinden ben çok iyi anlıyorum 😕😕
MuhammedAmine Bellatrix Alerjisi devam ediyor , bağırsak tepkili . O gıdaları almasa bile gazı oluyor işte . 1 yaşında alerjisi geçmişti ama 22-23 aylıkken tekrar başladı . Evet geceleri uyuyamıyor , çok terliyor .
SelinEge Biz de 8 aylığız hala tam gaz devam ediyoruz gaza. Bizden kötüleri de varmış 😱 Allah kolaylık versin
Bellatrix KeremTalha_4153 Bizimde allerjı geçmişimiz var ondan mı acaba ? Gece kaç kez uyanıyoruz saymıyorum bile Ne zaman geçer bilmiyorum çok üzülüyorum
Annebali_11 12 ay 16 günlük geceleri hep kalkıyo emiyo göğsümde uyuyo doktorlar bulamadı sıkıntı. Kulak agrısı için dedik ilaç kullanıyoruz yine aynı. Gaz dan mı uyumuyor bilmiyorım ilk üç ay kolikti sonra gecti. Sizce neden uyumuyor bebeğim 😕😕
Bellatrix Annebali_11 Kıvranıyor mu mesela benimki karnına çeke çeke döne döne uyuyo gaz çıkarınca bir süre rahatlıyor sizin diş olabilşr mi bizde 1 yaş 11 günlüğüz
KeremTalha_4153 Bellatrix o zaman kesinlikle alerjiden oluyor yedikleri dokunuyor karnı ağrıyor gazi oluyor uyuyamıyor. Ben ne zaman aşırı hassas davranıp dikkat ediyorsan o zaman olmuyor. Daha rahat uyuyor
Annebali_11 Bellatrix hayır kıvranmıyor Aglayarak uyanıyor sonra gögsümde uyuyo oraya alıştı hep emerek uyuyo.
cicekannesi22 Bellatrix 18 ay gazdan çekmiş bir anne olarak söylüyorum ya alerjisi vardır yada laktoz intörölansı vardır yada sindirim problemi varmış şurup kullanıyoruz
Bellatrix cicekannesi22 Çoklu gıda intoleransımız vardı ama diyet açtık tek belirti gaz zaten zor yiyor bidaha kısıtlamak istemiyorum sınırlı yediği şeyler zaten
cicekannesi22 Bellatrix doktoruna danış istersen dedribat şurup kullan gece gazdan kıvranıyodu eskiden kızım