pamukkuzum 2,5 aylıkken aldık o zaman 10 dk bakıyordu içinde çok anlamıyordu ama alışması açısından 2 aydan sonra alıp kısa kısa içine koyabilirsiniz 3 aydan sonra daha aktif kullandı şu an 4,5 aylık 1 saat duruyor oynuyor içinde dönüyor piyanolu almıştım ben iyiki öyle almışım diyorum