EylulumKizim 4.aya giricez ayın 28inde öksürüyordu üşütmüş dedi sağlık ocağı doktoru soğuk algınlığı şurubu verdi kaç gün içebiliyorlar bu tarz şurupları bugün 6.gün veriyoruz
Balkizlarim EylulumKizim en iyi çocuğun kendi doktoruna götür derim 🙏 tam tanı konur sağlık ocağında pek bişey yapılmıyor