Doğumdan sonra kaşıntı yaşayan var mı. Kaşıntım çok fazla ve kaşımaktan kabarmaya başladım. Böyle bir durumla karşılaşan bilgilendirirse sevinirim. Pazartesi kan değerlerime baktırmayı düşünüyorum. Ama ilaç kullanabilir miyim bilmiyorum. Doğum yapalı 16 gün oldu