Alperim önceki gün inek sütüyle içtim ama bebeğime ve bana inanılmaz gaz yaptı. Süt içmemem gerekiyormuş meğer,bilmiyordum. Ama yulaf ezmesini omlete katıp yiyorum o da çok güzel oluyor. Ya da pankek. Rondodan geçirip un haline de getiriyorum. Muza banıp yiyorum