Ygtek aynı fikirdeyim aslında, yemek yeme konusu bizde öyle, elimde olmadan fırsat vermiyorum galiba bu gidişle daha çookkk ben yediririm. Ayakkabı mevzusu hiç aklımda yokken, arkadaşla konuştuktan sonra öyle bi merak ettim. Her yaşta beklenen beceriler var ya buna yönelik bi şey yok herhalde