tardis Merhabalar hanımlar. ebebekte markette satılan kavanoz mamaları kullanıyor musunuz? Sizce bir sakıncası var mı? Ben dün hipp sütlaç filan aldım. Kendim yapıyorum zaten ama o da bir heves meraktan aldım. Dikkat etmemiştim içindekiler kısmında şeker yazıyor. 1 yaşa kadar şeker yasaktı hani?
Balkupum2505 tardis ben kullañyorm bi sakincasinida görmedim zararli olmayan ne kaldiki zaten neye elimizi atsak zarar ona bakarsak ac kalir cocuklar genelde tabi kendim yapmaya calisiyorm bazende veriyorm
handhnde tardis Her şey mevsiminde güzel. Onlara hiç gerek yok evde kendi yaptıkların daha sağlıklı daha güzel.
serebro tardis acil dışarı çıktığımda emziremeyecek durumda olduğumda vs alıyorum yediriyorum onun dışında evdeyken taze yapıp yediriyorum
antropologanne tardis Sonuçta evde yapabileceğimiz şeyler coğu. Acil durum için kullanılabilir bence. Ben de merak ettiğim icin hipp iyi geceler almıştım bir iki sefer yedirdim. Onun dışında neticede paketli ürün vermemek evde kendimiz hazırlasak daha yararlı olur diye düşünüyorum.
yayburcukadini 1 defa denedim uzun yolculuklarda işe yararmı acaba diye ama yok ağzına almasıyla çıkarması bir oldu.. sütlaç aldım 1 kaşıktan öteye geçmedi. Gurme bebeğim hazır hiçbirşey yemiyor. Kaşık mama aldım yulaflı öğüre öğüre çıkardı.
Milkadimitrova Ben çok kullanmıştım sadece şuna dikkat ettim, güneş ışınina sakin koymayın bozulur , Balığı falan diger mamaları hep hazır veriyodum, Hipp mama en güzeli gece mamasini öneririm tok tutuyor
Milkadimitrova tardis birçok çeşidi var yulaflı meyveli bir bakin isterseniz hangisi hoşunuza giderse onu alın hepsi çok güzel
[silindi] handhnde bende öyle yapıyorum o kavanoz mamalardan alıp eşime yediriyorum 😅boşalınca evde yaptıklarımı içine koyuyorum
Maviskizimm tardis hepsi evde yapabileceğimiz şeyler ne kadar organik falan yazsada sonuçta pakete girmiş bişey.hiç almadım mümkün olduğunca doğaldan yanayım 🌸
Aybarsayse tardis bende yeni ek gıdaya gecicem kavanoz mamalarını kaç gün içersinde tuketebiliyoruz eşim almış dolapta saklıyorum doğru mu
tardis Aybarsayse kapağını açmadıysan hiç bekletebilirsin. Kullanım talimatları kavanozda yazıyor zaten
[silindi] Ssevey meyveleri blendırdan geçiriyorum içine keçi sütlü Bebek bisküvisi falan atıyorum çok beğeniyor dene bence hem daha sağlıklı hangi meyveleri seviyorsa onu robottan geçir ez içine katılığını alması için e bebebekte satılan keçi sütlü bisküviyi de koy hem tok tutuyor bide kilo alıyor ( örnek verirdim ama hangi meyveleri sevdiğini bilemiyorum
Ssevey [silindi] Anladım canım elma muz kivi çilek falan seviyo meyveleri haşlamak gerekiyor mu ben onu düşünüyorum kafamda 😃
[silindi] Ssevey bence haşlama canım güzelce sirkeli suyla yıka ama haşlamadan geçir bide çileği yaşına kadar vermemeye çalış doktorum çok hormonlu meyve dedi