Hanımlar bebeğim 1 aylık , ben 17 gün boyunca bağıra çağıra emzirdim artık etim görünüyodu sonra bıraktım emzirmeyi kremleri düzgün sürmeye başladım sağarak verdim çocuğa 1 hafta böyle denedim sonra korona oldum bugün 9.günüm doktor emzirebilirsin dedi ama ben cesaret edemedim sağıp anneme verdim biberonla verdi o aşamada göğüslerimin yarası gitti hafif sızlıyodu neyse bugün artık çocuğu emzirmeye karar verdim az önce 2 göğüsümü de emzirdim yine ağrıyo tabi dayanılmıcak gibi değil ama aşırı sızlıyo sanki yine yara olcak gibi , sizce olur mu yara resmen hayattan soğutuyo beni bu göğüs yarası ya 😥