birdunyanurseda Birkaç zamandır görüyorum. Uykular perişan. Sürekli ağlayarak uyanıyo. Dişe bağlıyodum ama calpol falan da veriyorum işe yaramıyo. Ben de idrar yolu enfeksiyonu mu acaba diye düşündüm. Yaşayan var mı?
AgentMom birdunyanurseda yaşamadım ama bizlerde bile idrar yolu enfeksiyonu olunca akıntı ve ağrı oluyor. Büyük ihtimalle olabilir bir doktora gidin isterseniz antibiyotiksiz iyileşmek zor oluyor. En azından ben iğnesiz iyileşemiyorum. Geçmiş olsun kuzucuğa