Ayaz190220 Sevgili anneler oğlum 1 hafta önce bir yaşına girdi ve 1yaş aşılarını oldu 3 tane çok mız Mız hiç iştah yok gece uykusunda çok ağlıyor ne yapsak sakinleşmiyor napcam şaşırdım başına gelen anneler 😔diş ağrısı da var yan damakları kabarık baya
Ozgurbebek Ayaz190220 aşılar degilde disler yapiyordur. Tetagil dis granulu kullanabilirsiniz rahatlatir. Evinizin sicakligi iyiyse yatirmadan once duş aldirin rahatlatir sakinlestirir. ☺
Ayaz190220 Ozgurbebek tetagil kullanıyorum 🙏😍benim oğlum duş alınca inadına uyumuyor ama fikirleriniz için çok teşekkür ederim 💕