Merhaba 🌸
2 ay önce aldığım formül sütü bugün kullanmak istediğimde kapağının şişmiş olduğunu gördüm. Aliminyum kapağı açınca gazlı bi koku yayıldı. Bekleyince o gazlı koku uçup gitti. Güvenemedim ve kullanmadım. Neden olduğunu bilen var mı? Hiç açılmamış mama bozulur mu ? SKT 2022