Kader06900 Merhaba hanımlar Oğlum dün 4 aylık oldu Süzgeç emzik aldım önce muz verdim ve şu anda kivi versem bir zararı olur mu internete yazıyorum ama bilgi alamıyorum O yüzden tecrübeyle annelere yazmak istedim
Annekus Kader06900 kivi asitli o yüzden tam olarak zararını bilmiyorum ama cocugu rahatsız edebilir ben 1 yasında oglum var hala tattırmadım özellikle degil ama siz söyleyince farketmiş oldum bence biraz zamanı var
Busrabektas Kader06900 kivi portakal mandalina gibi asitli meyveleri 1 yaştan önce önermiyorlar. Ve bence acele etmeyin zaten ömrü boyunca ek besin yiyecek.
Cns_28 Kader06900 4 aylık çok erken değil mi tadım için doktora götürmüyo musunuz bebeğinizi o bişi demedi mi bu isteklerinize
Eminerd Kader06900 öncelikle kendi fikrimi sunayım 4 ay için çooook erken bence 🙄 ayrıca uzmanlar meyve değil sebzeyle ek gıdaya başlamayı öneriyor. Kivi hem asitli hemde çilek gibi alerjik bir meyve 1 yas öncesinde verilmiyor 😑 avokado armut elma verilebilir ama 4 ay için çok erken geliyor bana. Tabi sizin tercihiniz
Kader06900 Eminerd yani ben sadece suyunu veriyorum soruda da belirttim onlardan vitaminino alsin diye ama ki iyi vermem zaten
GoGirl Kader06900 en azindan 1 ay daha pekle sebze ve yogurtla basla.biz 5 aylik doktor kont basladik meyveyi 6. Ayda verdik
Purely Kader06900 benim oğlum 12 aylık bir kere kivi tadımı yaptık geçen ay aşırı asitli bir meyve 11 ay pisik olmayan çocuk kivi yedikten sonra mantar oldu direk 2 3 hafta geçsin diye uğraştım. Çok çok alerjik ve asitli ya alerji yapar ya mantar pisik yapar. Hiç verme bence
Zhnce Kader06900 kivi için çok erken Oglum 30 aylik hala daha korkarak veriyorum Çünkü dudak kenarları kabarıyor Cilekte ayni şekilde oda pişik ve kabarıklik yapiyor Ek gidayi erteleyin Ozellikle bu tarz meyveleri cok uzun bi sure ertele
Baharilkim Kader06900 bildiğiniz haldemi veriyosunuz yani böle bi post acıyosunuz linç yediğinizde de zorunuza gitmesin bebeğiniz adına üzüldüm