Berraginannesipinar Kızlar lansinoh süt sağma makinası almayı düşünüyorum kullananlar bilgi verebilir mi önerirmisiniz☺️😊
deletedmom913 Berraginannesipinar cnm bende avent elekteikli var sütüm olmadığı için kullanamadım satıyorum düşünürsen yaz iowa0063
mrymgkce Berraginannesipinar canım ben manuelini aldım gayet memnunum 15 dakikada biberonu doluyor ayrıca biberonu da çok güzel bebeğim hem biberondan hem benden emiyor
Hndmtl Berraginannesipinar ben ikilisini aldım elektrikli. Memnun kaldım. Bence tek dezavantajı makinenin çok fazla parçası var o kadar.