Anneler kafama takılan bir konuyu sormak istedim. Genelde hiçbir postuma pek yorum alamıyorum ama umarım cevaplayan olur. Kızım 49 cm doğdu 38+1 de. Ailemizde minyon kimse de yok dedeler 175-179 arası anane ve babaanne 165, kardeşim 180 üstü eşimin ablası 170 e yakın ben 170 ve eşim 185 boyunda☺️Bir tek eşimin babaannesi ve benim ananem minyon. Kızım 5 aylık 62 cm Dr doğum boyuna göre iyi ilerliyor dedi ama kafam takıldı minyon bir kız mı olacak acaba? Aynı aydaki bebeklere göre kısa ama doğum boyuna göre iyi. Bilemedim kararsız kaldım sormak istedim.