Mihranimmm zorunlu bir sebep yoksa pek ertelemek istemiyorlar. Kızımın bir aşısı dışında tüm aşılarını yaptırdım ama damla şeklinde verilen çocuk felcini alerjiyi tetikliyor diye 1 yaşa bırakmıştım, hem doktoru biliyor hem de asm deki ebemiz biliyordu bunu. Buna rağmen aşıyı yaptırana kadar sürekli neden yaptırmadınız diye aramadım.