Birkucukeylulmeselesi Arkadaşlar yeni doğduğunda da olmuştu geçmişti şimdi olması nedendir yani bu aylarda olan duymadım hiç vitamin eksikliğinden vs olabilir mi diye kuruntu yaptım 😥 saçları da uzun kızımın nasıl geçiricem bu defa bilmiyorum yaa
Ygtakn Birkucukeylulmeselesi canım konak kötü bisey degıl vucuttakı yag dısarı atılması ben oğluma kullanamdıgım konak kremı kalmadı o kadar para verdık aldık denedık cözğm bulamdık hakıkı zeytınyagı surdum o gecırdı
Papatyass Birkucukeylulmeselesi zeytinyağı kaç kere denedim ama çözüm olmadı.bebe yağı sürüp taradım 1 kerede çıktı hepsi
balbadem07 Birkucukeylulmeselesi Benim oglum da 20aylik ama kabuklari duruyor ben gecti zannetmistim annem yogurt ve soda yi karistrip surmemi soylemisti denemedim henuz ama bebe yagi surdum once beklettim sinra yikadim dokuldu biraz henuz daha var yikandikca gider
dilan30 Birkucukeylulmeselesi merhabalar benim de kızımda konak vardı. Geceden bebek yağını sürdüm taradım. Sabahta duş alırdım şükür geçti. Böyle 3-4 gün yaptım. İnşallah size de faydası olur🤲🤲
Birkucukeylulmeselesi Ygtakn bizim zeytinyağımızda babamın bahçesinden katkısız yarın deniycem bakalım umarım geçirir😔
Cilginmomy Zeytinyağı sürün tarayın yarım saat bekletin mustela şampuan ile yıkayın duşta tekrar taratın tekrar şampuan layin tekrar tarayıp.durulayin hergun yapın bunu kısa sürede geçiyor
Birkucukeylulmeselesi balbadem07 zeytinyağı sürdüm banyoda da taradım bolca baya geçti ama tek seferde temizlenmedi 2 gğn önce yapmıştım bugün yarın yine yapıcam biter diye düşünüyorum inşaAllah 🥰
Birkucukeylulmeselesi dilan30 zeytinyağı sürdüm banyoda da taradım bolca baya geçti ama tek seferde temizlenmedi 2 gğn önce yapmıştım bugün yarın yine yapıcam biter diye düşünüyorum inşaAllah 🥰
Astalavistababy Birkucukeylulmeselesi bio Baby Konak şampuanı tek seferde yüzde doksan Konak tarağıyla taramayı unutmayın birde her banyoda Bebeğin kafasını iyi durulayın ki tekrar etmesin
Birkucukeylulmeselesi Astalavistababy zeytinyağı sürdüm banyoda da taradım bolca baya geçti ama tek seferde temizlenmedi 2 gün önce yapmıştım bugün yarın yine yapıcam biter diye düşünüyorum inşaAllah 🥰