Prensim60 Arkadaşlarımın bebekleri tam kuzu =) benimki kaplan ☹️ kızlar kolikti zaten 7.aya geldik hiç bişeyden mutlu olmuyor resmen oyuncaklardan 5 dakika içinde sıkılıyor. Hep bir ağlama modunda. Gaz değildir dimi? Kolikten mi kaldı bunlar sizce?
Mert_Cemre Prensim60 normal canım her bebek farklıdır zamanla düzelir 🌺bebeğinle oyunlar oynuyor musun
Prensim60 Mert_Cemre huysuz bacım ya huyu huysuz doktor bişeyi yok diyor maşallah sağlıklı ama huysuz =)
Mert_Cemre Prensim60 mecbur öyle büyütecen canım bazı bebişler çok huysuz oluyor sen zaten neyi sevip sevmediğini neyi yapmak istediğini bilirsin ona göre davranırsın olmadı.Allah yardımcın olsun 🤗🥰🌺