Angels1324 Ortalamayı merak ettim kızlar benim kızım 6 .500 kilo doktor kilo alımı tam istediğim gibi değil 800cc süt vermen gerek günlük diyor ama benim kızım içmiyor okadar 😢
Dilos01 Angels1324 kızım 4 bucuk aylık ama 800 cc iciyor mu hiç bilmiyorum emziriyorum sağmadım da hiç o kadar iciyor mudur yA günlük mü yoksa her açıktiginda mi 800 cc
Deryadefne2020 Angels1324 benim kızım 5 ay lık kontrolünde 6.550 gr dı doktor gayer iyi buldu canı ne zaman isterse mama verin dedi obez mi olsun ne istiyorsunuz dedi hatta doğduğunda sa 3.000 kg doğdu
Aykizim Angels1324 benim kizim 37. Haftada 2800 doğdu su anda 5200 gr dru gayet sağlıklı olduğunu söylüyor. Ben de emziriyorum kızımı. Dr sağlıklı olduğunu söylediği için de dış faktörlere kapattım kulağımı yoksa insanı zorla depresyona sokarlar
Dilos01 Angels1324 ay birden bende şaşırdım acıktım galiba 😂😂aç karna kafa çalışmıyor sağlıklı olsunlarda canım illa ki alıyorlar alsa bile yürümeydi emeklemeydi illa ki kiloları birazcık gidecek çok hareketli oldukları icin
Angels1324 Dilos01 canım yemiyor bu 2 aydan beri az besleniyor neden anlamadım bende az fazla yese onu da kusuyor bakalım bu ay da az alırsa idrar testi verelim dedi hemşire
Angels1324 Deryadefne2020 bizde 3 doğduk 4 ayda da 6 buçuk tam sınır dedi 800 cc içirmem lazım ne yap et içir dedi yoksa burundan beslerim dedi tabi o biraz işin şakası idi bence durum okadar kötü değil diyor ama alması gereken sütü de vermen lazım diyor 700 de olur en kötü dedi
Dilos01 Angels1324 canım atak geciriyor olabilir misiniz meme reddi mama reddi çok oluyor 4. Ay atağında bende yaşadım huysuz oluyorlar uykuya direnme uyumama gibi kaç haftalık doğdu ve doğum tarihi nedir
Angels1324 Dilos01 mama almıyor anne sütü oda biberonla emmedi hiç :( olabilir canım inşallah önemli bişey yoktur keyfi yerinde şükür
Deryadefne2020 Angels1324 canım bende sürekli veriyorum ama içmeyince de zorlamıyorjm gayet sağlıklı lömbür lömbür değil bebeğim bence sen başka bir doktora daha görün
Cmlo7 Angels1324 3 aylıkken 5145 di 4. Ay kontrolümüz var ama kaç almış olması gerekiyor ki bende çok merak ediyorum