Melegimm34 34. Haftada doğum yaptım bebeğim kolik olmadı her bebek kadad gazı vardı o kadar, psikolojik olarak da illaki etkilenir insan erken doğum yapıp psikolojikmen bi dönem çöküş yaşamayan yoktur heralde bide lohusa psikolojisi var, bebeğim çok hareketli evet ama hiperaktif değil bence saçma herkesin az da olsa yaşayacağı şeyler bunlar