Kızlar ben normal doğum yaptım 27 Aralık günü, yani bugün tam 2 ay oldu ve hala lohusalık kanamam bitmedi, 40 a yakın kahverengi sarı geliyordu sonra tekrar bitmeden kanamaya döndü, acaba normal mi, zaman bulup bırakın doktora gitmeyi, bebeğimi bırakıp tuvalete bile gidemiyorum doğru düzgün, bu anormal bir durumsa eğer doktora gideceğim, böyle bi durum yaşayan var mı?