Canım annelerim lcw’dan 2 adet uyku tulumu aldım. Biri 1.7 tog diğeri 2.8 tog fakat hangisini kullanmam gerektiği konusunda kafam karıştı. Evim genelde 22-23 derece oluyor. Hangisi daha uygun olur, içine ne giydirmem gerekir? Daha önce kullanan varsa bu konuda yardımcı olabilir mi lütfen.