Arzuefee ben 40ından sonra bebeklerle aynı yerde yatmadım diyebilirim 😅 benimde aynı hemen bitişiğimde ıhllasa duyuyorum bi tanesi kendi kendine uyuyor da diğerinin nasıl uyuduğunu bizde bilmiyoz her seferinde farklı bişeyle uyutuyoruz 😂 bi tanesi aşırı sinirli olduğu için aynı anda idare etmem imkansız oluyor sanki bir yerini kesiyorlar gibi çığlık çığlığa ağlıyor ne yapcağımı şaşırıyorum açta olsa tokta olsa öyle